1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 143 • Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez Otto Von Yosarian » 18.12.07, 17:55

zulu napisał(a):
turbokrecik napisał(a):Zulu, pisząc że spodziewałem się rewolucji miałem na myśli różnice między GWX 1.03 a GWX 2.
No dobrze ale tak hipotetycznie czego bys oczekiwał. Co powinno byc wstawione a moze tego zabrakło ? Oczywiście lista życzeń musi uwzględniac engine gry a nie tego czego zabrakło jako tako w samej grze. Pytam po prostu z ciekawości by dowiedzieć sie jakie jeszcze rzeczy mozna by było zrobić.


Mnie np brakuje "wilczych stad" jeżeli wysyłam komunikat o kontakcie to NIC z NIEGO NIE WYNIKA. A fajnie byłoby otrzymać czasem wiadomość, aby np śledzić konwój przez 8 godzin, i widzieć na mapie lub na podstawie komunikatów radiowych jak zaciska się wokół niego pętla :)))) Tego chyba brakuje mi najbardziej. Tyle tylko, że taka zmiana to już jest więcej niż "łatka" :)
Drugie życzenie do św.Mikołaja spod znaku Grey Wolfa to wprowadzenie misji specjalnych jakie przecież U-booty nie jednokrotnie wykonywały. Mimo że misje takie czasem wydawać by się mogły nudne (np raporty pogodowe) to jednak byłoby to jak najbardziej zgodne z realizmem tej gry, a na to przecież Panowie z GW stawiają. W końcu wykonanie w czasie całej swojej kariery 2-3 patroli nie bojowych też mogłoby być ciekawe (np wysadzenia szpiega na wybrzeżu Ameryki lub Wlk. Brytanii. To tyle jeżeli chodzi o moje pomysły i życzenia :)
Otto Von Yosarian
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bob » 18.12.07, 18:06

Zgadzam sie calkowicie.
Nie bede kupowal nowej gry ani inwestowal w sprzet i pamiec, ani siagal zadnych "poprawek" dopóki nie bedzie wlasnie tych zmian o ktorych pisales.
Bob
Leutnant zur See
 
Tonaż: 119.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.06, 22:39
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez zulu » 18.12.07, 19:14

No tak ale to są chłopaki życzenia z tych czego zabrakło w SH3 ba czego zabrakło nawet w SH4 a nie w samym GWX-ie 2.0 Do życzeń mozna było dorzucic realnym model wacht i zmęczenia oraz zapas prowiantu bo jak na razie to mozna w morzu byc przez całą misję.
Co do komunikatów radiowych ciekawe by było np. punkty za kazdą wysłana informację o pogodzie lub kontakcie.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Otto Von Yosarian » 18.12.07, 19:20

zulu napisał(a):No tak ale to są chłopaki życzenia z tych czego zabrakło w SH3 ba czego zabrakło nawet w SH4 a nie w samym GWX-ie 2.0 Do życzeń mozna było dorzucic realnym model wacht i zmęczenia oraz zapas prowiantu bo jak na razie to mozna w morzu byc przez całą misję.
Co do komunikatów radiowych ciekawe by było np. punkty za kazdą wysłana informację o pogodzie lub kontakcie.


Albo raczej ich brak za nie meldowanie się i nie przekazywanie takich informacji :)
Otto Von Yosarian
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zulu » 18.12.07, 19:28

Otto Von Yosarian napisał(a):Albo raczej ich brak za nie meldowanie się i nie przekazywanie takich informacji :)
Dobra uwaga. Brakuje mi tez przyznawania punktów za jednostki uszkodzone ale nie zatopione (np. jakiś mały bonusik)
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez turbokrecik » 19.12.07, 09:35

Mnie najbardziej brakuje właśnie tych punktów za uszkodzone jednostki. Można by wprowadzić coś na wzór Silent Service 2. Trochę bez sensu są meldunki radiowe, ponieważ nic z nich nie wynika. Od czasu do czasu przydałaby się także jakaś misja specjalna inna niż patrolowanie danego obszaru. Po wykonaniu zadania podstawowego i zameldowaniu do bazy o tym powinniśmy otrzymywać dalsze rozkazy, a nie wolnoć Tomku w swoim domku. No i podstawowa rzecz. Kiedy w końcu te merchy zaczną uciekać? Ale to generalnie koncert życzeń. I tak nie jest źle. A nawet bardzo dobrze. W porównaniu z gołym SH3 to normalnie raj. SH3 + GWX2 to bez wątpienia najlepszy symulator OP jaki do tej pory powstał. A jak jesteśmy przy życzeniach to czekam aż ktoś zrobi symulator okrętu nawodnego (najlepiej niszczyciela) na takim poziomie. A gdyby powstało combo na wzór SH2 + Destroyer Command to.... byłbym w niebie.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Otto Von Yosarian » 19.12.07, 10:47

turbokrecik napisał(a): A jak jesteśmy przy życzeniach to czekam aż ktoś zrobi symulator okrętu nawodnego (najlepiej niszczyciela) na takim poziomie. A gdyby powstało combo na wzór SH2 + Destroyer Command to.... byłbym w niebie.


Takie rzeczy to tylko w Erze :)
Otto Von Yosarian
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zulu » 19.12.07, 17:40

Jeszcze jednej rzeczy mi brakuje - chodzenia po całym okręcie. Ciekawie by było wejśc do przedziału który np. zalewa woda i w zalezności od stopnia zalania takie by było jej lustro. Nie mówiąc o pozorantach którzy by markowali np. naprawy, konserwację silników, ładowanie torped. Rozmarzyłem się.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Otto Von Yosarian » 19.12.07, 18:12

zulu napisał(a):Jeszcze jednej rzeczy mi brakuje - chodzenia po całym okręcie. Ciekawie by było wejśc do przedziału który np. zalewa woda i w zalezności od stopnia zalania takie by było jej lustro. Nie mówiąc o pozorantach którzy by markowali np. naprawy, konserwację silników, ładowanie torped. Rozmarzyłem się.


i mnie się udzieliło ....
... więcej załogi widocznej w pomieszczeniach ....
Ale jeszcze coś i mam nadzieje że się zgodzicie, że to byłoby ZAJEFAJNE jak mówi dzisiejsza młodzież. A mianowicie (dotyczy to początkowego okresu wojny) możliwość zatrzymywanie i kontrolowania ładunku statku neutralnego. Gdyby (drogą losową oczywiście) okazało się że są to materiały wojenne to wtedy można byłoby po odczekaniu gdy załoga zejdzie z pokładu do szalup, zatopić jednostkę ... już czuje to napięcie i rozglądania sie czy jakiś "aniołek" nie wyskoczy z chmur. Idąc dalej tym tropem ... nasłuch radiowy czy statek nie nadaje swojej pozycji i wtedy ... delikatna persfacja z użyciem działka, aby zamilkł .....
Otto Von Yosarian
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gregpo » 19.12.07, 18:30

tak ... jasne ... a swistak siedzi i .... :lol:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez GMac » 19.12.07, 20:34

zulu napisał(a):Popatrzcie na zmiany wplikach kampanii - setki kowojów, mnogośc statków, realizm historyczny konwojów (skład, osłona itd) to jest holendarna praca. Oczywiście nasze oczekiwania byłky nastawione na Bóg wie co ale pomyscie czego jeszcze od tego spartolonego produktu jaki kupiliście dawno temu oczekujecie ?

Uprzedziles mnie mialem wysmarowac cos podobnego. Podpisuje sie pod tym wszystkim czym tylko sie da :P

Minusem GWX2.0 są większe wymagania sprzętowe. Na moim komputerowym staruszku podczas przeprawy przez kanał LaManche mogę ustawić maksymalną kompresję 128 i mniej bo tyle drobnicy się tam kręci. Wynik jest taki że zamiast przepłynąć ten "strumyk" w 20min zajmuje mi to 3h :roll:
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Otto Von Yosarian » 19.12.07, 20:42

GMac napisał(a):
zulu napisał(a):Popatrzcie na zmiany wplikach kampanii - setki kowojów, mnogośc statków, realizm historyczny konwojów (skład, osłona itd) to jest holendarna praca. Oczywiście nasze oczekiwania byłky nastawione na Bóg wie co ale pomyscie czego jeszcze od tego spartolonego produktu jaki kupiliście dawno temu oczekujecie ?


Ależ ja jestem naprawdę PEŁEN szacunku i uznania dla twórców GWX-a. Bez niego po porostu SH3 stałby już u mnie dawno schowany za innymi pudełkami i się kurzył, a tak .... zresztą macie to samo :)
To co pisałem powyżej to jedynie lista życzeń do świętego mikołaja, a nie lista niedociągnięć :).
Otto Von Yosarian
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez turbokrecik » 19.12.07, 22:16

No No, ta możliwość zatrzymywania neutrali to by było coś. Nawet o czymś takim nie pomyślałem. No i jeszcze rozbitkowie by się przydali. Żeby skakali z tonących statków.

..... a gdyby jeszcze którego tak dało się zastrzelić....
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Shiv » 19.12.07, 22:48

zastrzelic?? xP

tak jak w U-571 z MG42? niezły hardcore x]
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez Gregpo » 19.12.07, 22:52

Ja mysle, ze brakuje mozliwosci wysylania komunikatu o pomoc w razie np. braku paliwa lub niemozliwych do naprawy, na pelnym morzu, usterek... Fajnie by bylo jakby tak po jakims czasie po wyslaniu komunikatu nagle pojawial sie z pomoca np. drugi uboat z ropa :P :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez driver134 » 19.12.07, 23:03

Pewnie będzie coś takiego w SH 8 i GWX 9.0
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zulu » 20.12.07, 15:56

driver134 napisał(a):Pewnie będzie coś takiego w SH 8 i GWX 9.0

Pod warunkiem że SH 8 nie zrobi Ubisoft :lol:

A wracjając do wrażeń z GWX 2.0 czy ktos ma recepte na przejście egzaminu z plot. bo u mnie jak mnie nie zbombardują to jakies kamikadze same się zabijają, nie mówiąc o tym ze nie zalicza niektórych zestrzelonych samolotów.
No i woda jakaś jak z kałamarza - za ciemna.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 20.12.07, 16:07

zulu napisał(a):Jeszcze jednej rzeczy mi brakuje - chodzenia po całym okręcie. Ciekawie by było wejśc do przedziału który np. zalewa woda i w zalezności od stopnia zalania takie by było jej lustro. Nie mówiąc o pozorantach którzy by markowali np. naprawy, konserwację silników, ładowanie torped. Rozmarzyłem się.


Już o tym pisałem, ale ktoś inny stwierdził ,że to zbędne i niepotrzebne.
Dla mnie to by było coś! :shock:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GMac » 20.12.07, 20:03

Gregpo napisał(a):Ja mysle, ze brakuje mozliwosci wysylania komunikatu o pomoc w razie np. braku paliwa lub niemozliwych do naprawy, na pelnym morzu, usterek...

zulu napisał(a):A wracjając do wrażeń z GWX 2.0 czy ktos ma recepte na przejście egzaminu z plot. bo u mnie jak mnie nie zbombardują to jakies kamikadze same się zabijają, nie mówiąc o tym ze nie zalicza niektórych zestrzelonych samolotów.


Co do paliwa to problem jest w tym ze nawet jak w zbiorniku jest 0ropy to i tak sie wroci do portu przy pomocy Esc->Koniec patrolu (w bugach stoi o tym namazane). Egzamin plot trzeba na sposob odrazu uciekac pod wode wyplynac 3-4km dalej i krazyc wokol samoloto powoli ale to bardzo powoli zaciesniajac okrag. Co do zaliczania stracen to nie mialem z tym problemu.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Gregpo » 20.12.07, 20:17

GMac napisał(a):Co do paliwa to problem jest w tym ze nawet jak w zbiorniku jest 0ropy to i tak sie wroci do portu przy pomocy Esc->Koniec patrolu (w bugach stoi o tym namazane).


Tylko, ze to jakos malo realistyczne jest ... nie sadzisz..? ... Osobiscie nigdy nie korzystalem z ESC ... bo dla mnie zakonczenie patrolu konczy sie na zacumowaniu w porcie w miejscu gdzie witaja zarosnietych ludzikow laski z kwiatami ..:-). Wolalbym rozpoczac nowa kariere niz korzystac z ESC ... :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez Matey » 20.12.07, 22:57

plywanie z przyspieszonym czasem x1024 w poblizu zachodnich wybrzezy WB w 41 ciagle daje nam unikanie lotnikow ale zobaczymy z dalszym rozwojem kariery czy bedzie tak dalej i czy z czasem to sie zmieni

ps
po za tym to wszystko cycus glancus :D
Matey
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 76.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 18:57
Lokalizacja: Tychy

Postprzez zulu » 21.12.07, 15:31

Mam takie wrazenie że istotnie zmienił się sposób wykrywania uboota prze niszczyciel - po zrzutce bomb i nawrotce niszczycielowi nie jest juz tak łatwo namierzyć uboota szczególnie gdy dokonał ostrego zwrotu w stronę przeciwna do zwrotu niszczyciela i po chwili zmienił prędkośc dając dodatkowo - cisza na okręcie. Wczesnie czasami bywały sytuację że jeden herbatnik nie dawał spokoju i męczył i męczył przez kilka godzin teraz łatwiej go zmylic.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GMac » 21.12.07, 18:17

Gregpo napisał(a):
GMac napisał(a):Co do paliwa to problem jest w tym ze nawet jak w zbiorniku jest 0ropy to i tak sie wroci do portu przy pomocy Esc->Koniec patrolu (w bugach stoi o tym namazane).


Tylko, ze to jakos malo realistyczne jest ... nie sadzisz..? ... Osobiscie nigdy nie korzystalem z ESC ... bo dla mnie zakonczenie patrolu konczy sie na zacumowaniu w porcie w miejscu gdzie witaja zarosnietych ludzikow laski z kwiatami ..:-). Wolalbym rozpoczac nowa kariere niz korzystac z ESC ... :wink:


Napisalem o tym jako o niedociagnieciu silnika gry w ujeciu takim: skoro orginal ma to popaprane to chyba nie da sie tego jakimkolwiek modem poprawic. Chyba bo sie nie znam na konstrukcji Silenta nie operowalem nigdy pacjenta w celach modyfikacji. Troche za duzy skrot myslowy zastosowalem. Przepraszam najmocniej.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Gregpo » 21.12.07, 18:53

:D ... no problemo my friend :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez Bob » 21.12.07, 19:23

A ja zawsze włączam ESC... jak skończa mi sie torpedy... 8)
Bob
Leutnant zur See
 
Tonaż: 119.000 BRT

Dołączył(a): 09.10.06, 22:39
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 143 • Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość