1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 143 • Strona 2 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez evan82 » 13.12.07, 02:35

A stary open hatch nie da się zainstalować? No chyba że porobili zmiany w plikach dat. :?
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez turbokrecik » 13.12.07, 14:00

Tobie Karl kolory się nie spodobają. Są jeszcze bardziej cukierkowe niż w poprzednich wersjach. Mnie się podobają, ale sądząc po twoich postach masz trochę inny gust...
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez evan82 » 13.12.07, 14:50

Lubię barwy bardziej zbliżone do naturalnych po prostu. W przyrodzie nieraz są ostre kolory ale nie aż do takiego stopnia. Chociaż na screenach jakie widziałem nie wyglądają na tak bardzo przesłodzone. :D
Musiał bym to zobaczyć w ruchu. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GMac » 14.12.07, 16:11

Wizualnie jest OK. Dodatkowe obiekty w porcie troszke spowalniaja. Nowe male jednostki patrolowe przy lini wybrzeza kreca sie dosc gesto. Sprawnie odgryzaja sie z dzialek co sumarycznie utrudnia wdzieranie sie do portow na powierzchni. Torpedy na to szkoda a z dziala ubic to mozna powaznie samemu oberwac. Tradycyjnie na poczatek wojny wybralem sie Wilhelmshafen->Hel->Gdynia->Danzig->.... Hel zwiedzilem w nocy na dno poszly: 2DD i 2MR, Gdynia pusta. W Gdańsku pełno polskich okrętów, port na mapie niemiecki ale Biało-Czerwonych z 8sztuk. Zanim wychyliłem się na powierzchnię żeby postrzelać z działa przyleciały He111 i pocwiczyly bombardowanie.
Ktos ma pojecie czy da sie dokowac we wszystkich niemieckich portach ? W niemodyfikowanym SHIII nie probowalem w poprzednich GWx'ach tez nie. Przy wizycie w Gdansku opcja dokowania po wybraniu konca patrolu byla dostepna. Dla testow skozystalem i uzupelniono mi braki paliwka i torped.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano 14.12.07, 16:48 przez GMac, łącznie edytowano 1 raz
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez piechcik » 14.12.07, 16:35

BRZYDKIE PORTY :/
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez evan82 » 14.12.07, 16:46

Faktycznie jakoś nie tęgo to wygląda ale rzut może z lotu ptaka i dla tego tak wyszło.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GMac » 14.12.07, 16:49

Z tej wysokosci raczej pieknych soczystych kolorkow nie ma. Screen zmniejszony do 800x600 wiec na jakosci tez traci.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez evan82 » 14.12.07, 16:53

GMac napisał(a):Z tej wysokosci raczej pieknych soczystych kolorkow nie ma. Screen zmniejszony do 800x600 wiec na jakosci tez traci.


No tak podejrzewałem właśnie. Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zulu » 14.12.07, 18:08

GMac napisał(a):W Gdańsku pełno polskich okrętów, port na mapie niemiecki ale Biało-Czerwonych z 8sztuk.
To samo było 1.03 we francuskich portach
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Franz96 » 15.12.07, 02:01

Dla mnie GWX 2.0 żadna rewolucja, to samo co GWX 1.3 pare spraw technicznych tylko zrobionych, pare dźwięków. Wnerwiający dzwonek kiedy zmienia się prędkość (przy godzinie grania, można dostać załamania nerwowego), ponadto dalej gdzieś się traci klimat, dalej ten ich swój realizm i dalej dupa jasia, a myślałem, że to będzie całkowita nowa odsłona. Więc kto nie trawił wcześniejszych gwxów ten nie myśli, że ten mu podejdzie.
Franz96
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 36.000 BRT

Dołączył(a): 01.01.07, 15:06
Lokalizacja: Kattowitz

Postprzez driver134 » 15.12.07, 11:11

Franz96 napisał(a):Dla mnie GWX 2.0 żadna rewolucja, to samo co GWX 1.3 pare spraw technicznych tylko zrobionych, pare dźwięków. Wnerwiający dzwonek kiedy zmienia się prędkość (przy godzinie grania, można dostać załamania nerwowego), ponadto dalej gdzieś się traci klimat, dalej ten ich swój realizm i dalej dupa jasia, a myślałem, że to będzie całkowita nowa odsłona. Więc kto nie trawił wcześniejszych gwxów ten nie myśli, że ten mu podejdzie.
Dokładnie teraz spokojnie moge wywalic 600 stron instrukcji :P
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 15.12.07, 11:48

Też większych zmian nie zauważyłem - na plus więcej flotylli. Na minus - niby jest submod "VIIC/41 player sub", ale gra i tak nie odróżnia VIIC od VIIC/41 nawet po wgraniu submoda. No chyba że coś nie tak zrobiłem, ale nie sądzę.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez turbokrecik » 15.12.07, 16:23

Zgadzam się z poprzednikami. Liczyłem że GWX 2 to będzie jakaś rewolucja, ale nic z tych rzeczy. Owszem jest trochę zmian czysto technicznych, parę nowych dźwięków i statków oraz troszkę poprawiona grafika, ale nic poza tym. Mnie się jednak podoba bo to zawsze stary dobry GWX.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez evan82 » 15.12.07, 17:04

Franz96 napisał(a):Dla mnie GWX 2.0 żadna rewolucja, to samo co GWX 1.3 pare spraw technicznych tylko zrobionych, pare dźwięków. Wnerwiający dzwonek kiedy zmienia się prędkość (przy godzinie grania, można dostać załamania nerwowego), ponadto dalej gdzieś się traci klimat, dalej ten ich swój realizm i dalej dupa jasia, a myślałem, że to będzie całkowita nowa odsłona. Więc kto nie trawił wcześniejszych gwxów ten nie myśli, że ten mu podejdzie.


No panowie. I coż? Karl Fenchel był sceptykiem?
Co do tego "ich modelu zniszczeń", to przerobiłem GW po swojemu i mam swój model. Przecież small merchant powinien zawsze tonąć po jednej torpedzie jak się dobrze trafi, no chyba że przewozi drewno, ale o ile wiem to gra takich "kozaków" chyba nie uwzględnia. Jeżeli jest z tym dzwonkiem tak jak pisaliście to ja już go słyszę i podziękuję. Pozdrawiam. :wink:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zulu » 17.12.07, 14:59

No nie gadajce że nie ma zmian. Może nie rzucaja się od razu w oczy ale ja postanowiłem zacząc od początku i ... np. w akademi wcześniej nie sposób było zmiszczyć wszystkiego z działa a teraz nie ma problemu - znaczy się inny model zniszczeń poszedł na plus (lepsze efekty w strzelaniu w linię wodną - statki widac powoli ale systematycznie nabierają wody). Proponuję jeszcze raz przejśc egzamin z strzelania plot. Teraz to nie bezmyśle latające kukły ale atakujące nas jenostki - swoją droga chyba jest jakiś bug bo mimo zestrzeleń nie zalicza ich.
Trafienia torpedami przynosza efekt - wczesniej mimo trafienia np. w rufę statek dalej przemierzał morza i oceany jak gdyby nigdy nic teraz "przysiada" na rufie i powoli tonie. Nie mówcie że zmiany w modelu zniszczeń to nic bo to podsatawowy element który wpływa na aspekt zatpoien.
Wertując dokumentację zauważyłem że twórcy GWX-a poszli bardziej w realizm wydarzeń - historyczne kampanie morskie, wydarzenia itp. Dla przecietnego gracza często jest to nie zauważalne ale da niektórych ma to jednak znaczenie. Co do 'przybyło kilka jednostek" proponuję odinstalowac GWX -a i policzyć ile tam było jednostek (statki+okręty+samoloty) a ile jest teraz - nie ma co porównywac. Oczywiście można powiedziec że były tez w innych modach ale tu mamy wszystko w jednym. Ja zauwazam nie tyle skok między 1.03 a 2.0 ale między posiadaniem a brakiem GWX -a ta różnica jest kolosalna. Popatrzcie na zmiany wplikach kampanii - setki kowojów, mnogośc statków, realizm historyczny konwojów (skład, osłona itd) to jest holendarna praca. Oczywiście nasze oczekiwania byłky nastawione na Bóg wie co ale pomyscie czego jeszcze od tego spartolonego produktu jaki kupiliście dawno temu oczekujecie ? To jest naprawdę prawie wszystko to co dalo się z tym zrobić. Niektórych rzeczy nie poprawiono nawet w SH4 bo engine gry na to nie pozwalało a tu i tak są "wodotryski" o których nam się wczesniej nie śniło np. Kanał Kiloński.

Zauwazyłem tez dużo gadżetów typu np. boje pławne przy wyjściach z portu - dla mnie szczegół ale jednak jest (zawsze to koloryt). Przypominam tez o takich rzeczach jak np. pola minowe - wcześniej można było pływac wdłuż zachodnich brzegów Anglii i łupic co popadnie teraz juz nie jest to takie proste - miny to miny (ja bym ich tam wsadził duzo więcej pozostawiając tylko wąskie tory wodne w podejściach do portów).
Czego mi brakuje - trochę gadżetów z GWX TA ale pracujje nad tym - szczególnie duże tarcze z głębokościomierzem i prędkościomierzem były by wskazane a nie tylko róża wiatrów.

Czy gwx 2.0 był potrezbny ? BYŁ I TO BARDZO !!! Nawet dla forum wczesniej pies z kulawa noga tu nie zaglądał (kilka postów na miesiąc a teraz forum na nowo się ożywiło - gwx tez do tego się przyczynił. Po za tym ta gra ma swój czas a mimo wszystko jak widac po subsimie setki ludzi dalej sie nia pasjonuje- swoją droga polski watek tam umarł ale to efekt tzw. polskiego piekiełka. Poczekajcie zaraz będa następne dodatki z napisem - zgodne z GWX 2.0 a co za tym idzie dalej będziemy mogli się pasjonowac pływaniem po zimnych wodach Atlantyku i chyba o to chodzi.

ps. niech ktos mi wytłumaczy jak się tankuje z mlecznych krów. Wiem że mozna wyjść z misji tak jak w bazie ale czy istnieje jeszcze inny sposób ?
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 17.12.07, 15:26

Dzisiaj rozpocząłem mój pierwszy patrol na GWX 2.0 i faktycznie model zniszczeń uległ zauważalnej poprawie. Efekty trafień z działa są bardzo spektakularne, wydaje mi się też że tekstury dymu są jakby lepsze. Nie ma już takich kwiatków jak w podstawowym GW, gdzie w mały przybrzeżny frachtowiec trzeba było walić dwoma-trzema torpedami. Praktycznie ominąłem granie na GWX, może stąd tyle zmian zauważyłem.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez turbokrecik » 17.12.07, 19:59

Zulu, pisząc że spodziewałem się rewolucji miałem na myśli różnice między GWX 1.03 a GWX 2. Jakiekolwiek porównania gołego SH3 z którymkolwiek GWX są bez sensu. To tak jak mercedes do malucha. A propos modelu zniszczeń. Czy ktoś może wie jak przenieść z GWX TA do GWX 2 ślady po trafieniach pocisków i torped w statek? Bo w TA robiły się gustowne dziury a tutaj mam tylko jakieś okopcone kwadraty. To na razie jedyny minus w porównaniu z GWX TA jaki do tej pory zauważyłem.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Shiv » 17.12.07, 20:53

turbokrecik oto model zniszczen (zaladuj go przez JSGME). nie wiem czy taki byl w GWX TA bo nie grałem w te wersje gry... tylko taki mam sa "składzie" xP


http://rapidshare.com/files/77258478/Da ... 2.rar.html[/url]


--
Shiv
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez turbokrecik » 17.12.07, 21:34

Dzienks, zaraz spróbuję załadować i zobaczymy co to takiego.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez evan82 » 17.12.07, 22:27

turbokrecik napisał(a):Zulu, pisząc że spodziewałem się rewolucji miałem na myśli różnice między GWX 1.03 a GWX 2. Jakiekolwiek porównania gołego SH3 z którymkolwiek GWX są bez sensu. To tak jak mercedes do malucha. A propos modelu zniszczeń. Czy ktoś może wie jak przenieść z GWX TA do GWX 2 ślady po trafieniach pocisków i torped w statek? Bo w TA robiły się gustowne dziury a tutaj mam tylko jakieś okopcone kwadraty. To na razie jedyny minus w porównaniu z GWX TA jaki do tej pory zauważyłem.


Pozamieniaj odpowiednie pliki TGA i tyle. Banał! :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez turbokrecik » 18.12.07, 10:17

Chciałbym jeszcze poruszyć problem zachowania się pojedynczych statków gdy zauważą uboota. Moim zdaniem po wykryciu OP powinny zmieniać kurs na oddalenie i zygzakując zmykać cała naprzód. A one co robią? Owszem, zaczynają zygzakować, ale nadal uparcie płyną w tym samym kierunku i z taką samą prędkością wprost pod wyrzutnie uboota. Tak było w gołym SH3, a kolejne mody tego nie zmieniły. Chciałbym się w związku z tym dowiedzieć czy takie zachowanie statków jest jak najbardziej naturalne? Bo mnie wydaje się dziwne.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Shiv » 18.12.07, 11:44

ja na miejscu takiego merchanta spieprzał jak najdalej od OP... i zawiadomił jakiegos warshipa o pozycji niemców...

wydaje mi sie ze zrobienie moda gdzie statki zmieniaja kurs itp. wymaga przerobienia tych najwazniejszych plików gry... a wiec ciezko by bylo
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez evan82 » 18.12.07, 12:27

Shiv napisał(a):ja na miejscu takiego merchanta spieprzał jak najdalej od OP... i zawiadomił jakiegos warshipa o pozycji niemców...

wydaje mi sie ze zrobienie moda gdzie statki zmieniaja kurs itp. wymaga przerobienia tych najwazniejszych plików gry... a wiec ciezko by bylo


Pamiętajcie że zawsze ściągały okręty lub samoloty jak te były w pobliżu. :wink:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Shiv » 18.12.07, 13:12

a może merchanty z gry wiedzą ze bedą zatopione niezależnie od tego czy bedą uciekać więc nie utrudniają nam zadania xP
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez zulu » 18.12.07, 17:45

turbokrecik napisał(a):Zulu, pisząc że spodziewałem się rewolucji miałem na myśli różnice między GWX 1.03 a GWX 2.
No dobrze ale tak hipotetycznie czego bys oczekiwał. Co powinno byc wstawione a moze tego zabrakło ? Oczywiście lista życzeń musi uwzględniac engine gry a nie tego czego zabrakło jako tako w samej grze. Pytam po prostu z ciekawości by dowiedzieć sie jakie jeszcze rzeczy mozna by było zrobić.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 143 • Strona 2 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości