1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 143 • Strona 6 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez pw524 » 19.01.08, 20:19

romanK napisał(a):Dwa dni temu zainstalowałem GWX 2.0.
Zrobiłem cztery misje w trzech kampaniach (1942 morze czarne, 1939 wilhelm... cośtam, 1942 brest).
Opłynąłem W. Brytanię, przepłynąłem tam i z powrotem m. Czarne, spenetrowałem środkowy Atlantyk i .... spotkałem 1 (słownie- jeden) statek i 2 samoloty!
W portach pustka, nie uświadczysz nawet kutra, na szlakach morskich to samo.
Zupełnie nic nie rozumiem.
Chyba podziękuję za dwójkę i wrócę do GWX 1.03


P./S.
Grałem z maksymalną kompresją czasu 128.

Dziwne, coś musiało pójść nie tak w czasie instalacji, u mnie na GWX ruch jest taki że uważam nawet że twórcy trochę przesadzili. W kanale mam ruch jak na deptaku w niedzielę.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez romanK » 19.01.08, 22:49

Wygląda na to, że z instalacją wszystko było OK.
Dodawałem i usuwałem różne mody i wszystko działało jak należy.
Grałem też w kilka misji pojedyńczych by poznać zmiany w stosunku do 1.03
Prawdę mówiąc nie wszystko mi odpowiada, min. model uszkodzeń, brak widocznego kursu, kompas przeszkadzajacy w wystrzeliwaniu torpedy, dlatego wróciłem do 1.03+TA.
Udanych łowów!
romanK
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 19:30

Postprzez TheEdge » 20.01.08, 00:31

romanK napisał(a):Opłynąłem W. Brytanię, przepłynąłem tam i z powrotem m. Czarne, spenetrowałem środkowy Atlantyk i...


Pływasz lepiej ode mnie :lol:
a nie wiem, o czym mówisz :?:
Użyłeś wogle tego czegoś ze screena po instalacji? :D
Bo np. ten okręt jest z 2.0; sterczy w bazie.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
TheEdge
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 03.12.07, 23:11

Postprzez Matey » 20.01.08, 11:46

gonsalez napisał(a):Wlasnie czytam ksiazke Herberta A. Wernera "Żelazne trumny". Autor pisze w niej jak w 1943 na VII (nie podano dokladnej wersji) uciekajac przed eskorta opadli na 300m a wczesniej opadali na 260-280m. Zgniatac ich nie zaczelo nna tych glebokosciach


tez czytalem tak ksiazke i nie pamientam by bylo tam pisane o 300m mozesz podac na ktorej to stronie bylo bo nie chce mi sie czytac ponownie by to zweryfikowac

ps
co do reszty to nie plywajcie na wiekszym przyspieszeniu niz x512 to wtedy zobaczycie samoloty i kontakty
Matey
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 76.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 18:57
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Wojtek15 » 20.01.08, 12:25

Co do samolotów - widziałem "ostatnio", w sierpniu 1940 roku eskadrę niemieckich stukasów lecących bombardować Anglię :).
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez romanK » 20.01.08, 12:59

@TheEdge

Oczywiście używałem Genetic Mod-a, między innymi pozycji (od góry licząc) 1,2,3,6,7,8,12.
romanK
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 19:30

Postprzez TheEdge » 20.01.08, 17:13

romanK napisał(a):(od góry licząc) 1,2,3,6,7,8,12.


U mnie od Atmosphere wszystkie do dołu.
W takim razie nie wiem, co Ci odpowiedzieć; nie znam się na tym.
Może załączasz coś prócz GWX 2.0 - i to coś psuje GWX? No ale wtedy chyba wyskoczyłby jakiś błąd :roll:
A może po prostu jesteś autorem "TA" i robisz mu reklamę :wink: :D
TheEdge
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 03.12.07, 23:11

Postprzez romanK » 24.01.08, 20:56

Niestety jestem za cienki na autorstwo TA :wink: , ale na pewno jestem wielkim miłośnikiem GWX jako całości.
Dzięki temu dodatkowi SH3 to zupełnie inny symulator, o kilka klas, co najmniej.
Póki co nie rozpaczam i delektuję się TA. Wykryłem właśnie duży konwój, pełen wielkich, tłustych rybek i dziś w nocy wyślę w jego kierunku kilka kąśliwych rybek.
Oj, będzie się działo! :wink:
romanK
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 19:30

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Postprzez kimano-u96 » 25.01.08, 06:30

Jakich modów uzywacie grajac w GWX 2.0 oczywiscie z tych ktore sa dodane do GWX i inne
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Postprzez pw524 » 25.01.08, 08:43

kimano-u96 napisał(a):Jakich modów uzywacie grajac w GWX 2.0 oczywiscie z tych ktore sa dodane do GWX i inne

gwxPL-ver1.2
GWX-No Medals on Crew
OLC Improved Wave Textures
GWX-16km Stmosphere lub Nev SHIV Scene 8k v2.3 (bardzo fajny)
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Postprzez kimano-u96 » 25.01.08, 16:37

pw524---. skad moge je zaczerpnac
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez pw524 » 25.01.08, 17:20

Wiesz co, autentycznie nie pamiętam skąd które brałem, adresy były gdzieś na forum, ale napisz które cię interesują i wyślij mi adres na priv to ci wyślę mailem. Znalazłem http://www.speedyshare.com/905491159.html. Kurcze link nie działa! Pisz na priv.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez gonsalez » 27.01.08, 12:41

Matey napisał(a):
gonsalez napisał(a):Wlasnie czytam ksiazke Herberta A. Wernera "Żelazne trumny". Autor pisze w niej jak w 1943 na VII (nie podano dokladnej wersji) uciekajac przed eskorta opadli na 300m a wczesniej opadali na 260-280m. Zgniatac ich nie zaczelo nna tych glebokosciach


tez czytalem tak ksiazke i nie pamientam by bylo tam pisane o 300m mozesz podac na ktorej to stronie bylo bo nie chce mi sie czytac ponownie by to zweryfikowac

ps
co do reszty to nie plywajcie na wiekszym przyspieszeniu niz x512 to wtedy zobaczycie samoloty i kontakty



B.przepraszam, ze dopiero odpisuje na Twoje pytanie, ale kurde obowiazki w domu powoduja, ze malo gram i malo siedze na necie :/
W kazdym razie podaje strony gdzie w ksiazce Wernera bylo opisane zejscie ich "siodemki" na blisko 300m. Strony 194-195
Czy aby byc atakowanym przez samoloty powinienem plywac na kompresji max 256x czy 512x
gonsalez
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 56.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.07, 17:28

Postprzez Matey » 29.01.08, 12:05

musialem sobie to przypomniec bo ksiazke czytalem juz dosc dawno i nie pamietalem poprostu, co do kompresji to zalezy ja osobiscie plywam na x512 i od czasu do czasu jestem atakowany przez lotnictwo w poblizu angli plywam na x256 wszystko zalezy jakim sprzetem dysponujemy ;)
Matey
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 76.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 18:57
Lokalizacja: Tychy

Postprzez GrapHite » 13.08.08, 21:24

po przejsciu z gołego SH3 na GWX2 moje spojrzenie na tą grę sie odmieniło bardzo! jestem pod wielkim wrażeniem tego "moda/dodatku". Tak się zastanawiam po kiego grzyba SH4 robili? taki GWX3 by zrobili (dodali tratwy, ludzi, komunikacja między op, lepsze lotnictwo, wilcze stada) i powaliło by SH4, bo jeśli o mnie chodzi, nie potrafię wyobrazić sobie pływania jakimiś amerykańskimi puszkami :shock: uboot jest jeden :wink:
mody/dodatki których używam (poprzez JSGME Generic Mod Enabler) to:

1. 16km atmosphere
2. main movie das boot
3. english nav map and grid refs
4. alternate loadscreen full circle
5. spolszczenie dla gwx2.0
6. late war sensor snorker antennas
7. intergrated orders

gram na real 50% (z groszami, z manualnym celowaniem sobie nie poradzę :cry: )

Szukam jeszcze moda, który poprawia wygląd (tekstury) dziur po uderzeniu torpedy.

właśnie dokonałem zakupu swojego pudełeczka z SH3 i mam zamiar sprawdzić gre online :lol:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piechcik » 13.08.08, 21:26

przed sekundą dałem link do tego moda w dziale mody looknij tam jest link:)
polecam shake moda ja nie moge bez niego zyć!! Shake mod są to wstrząsy kamery podczas wybuchu bomb... dla mnie jest to super efekt!
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez GrapHite » 13.08.08, 21:34

piechcik napisał(a):przed sekundą dałem link do tego moda w dziale mody looknij tam jest link:)
polecam shake moda ja nie moge bez niego zyć!! Shake mod są to wstrząsy kamery podczas wybuchu bomb... dla mnie jest to super efekt!


dzieki właśnie wylukałem i zapodałem
ide szukać shake mod :lol:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez GrapHite » 13.08.08, 22:21

no to doszly mi 3 mody
1. shake
2. dziury po torpedach
3. zaznaczone strefy w ksiazce (tylko raczej przy auto celowaniu to mi sie nie przyda :? )
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

Posty: 143 • Strona 6 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron