GWX 1.04 w drodze
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 24
• Strona 1 z 1
GWX 1.04 w drodze
Trwają prace nad nowym patchem do GWX, oznaczonym numerem 1.04. Pełen zakres zmian i dodatków jeszcze nie jest do ujawnienia, ale w końcu pojawią się m.in. okręty podwodne kierowane przez AI, mogące pływać w zanurzeniu, oczywiście nowe jednostki itp. Link do paru zrzutów nowych okrętów podwodnych:
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=116843
GWX 1.04 ma być ostateczną wersja GWX, Dev Team nie przewiduje już wydawania następnych patchy.
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=116843
GWX 1.04 ma być ostateczną wersja GWX, Dev Team nie przewiduje już wydawania następnych patchy.
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
Kiedyś musieli to skończyć, zresztą na więcej zmian wewnątrz gry nie pozwala kod źródłowy. Na szczęście dzięki GWX Team można grać w póki co najlepszy symulator Uboota, jaki do tej pory powstał.
Ja tam na SH4 na pewno się nie przerzucę - nie ten klimat.
Ja tam na SH4 na pewno się nie przerzucę - nie ten klimat.
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
jaxa napisał(a):Kiedyś musieli to skończyć, zresztą na więcej zmian wewnątrz gry nie pozwala kod źródłowy. Na szczęście dzięki GWX Team można grać w póki co najlepszy symulator Uboota, jaki do tej pory powstał.
Ja tam na SH4 na pewno się nie przerzucę - nie ten klimat.
Myślimy podobnie, no chyba że powstanie GWX który da nam prawdziwe ubooty
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Oj wątpię. Szybciej już powstałaby nowa gra .shalashaska napisał(a):jaxa napisał(a):Kiedyś musieli to skończyć, zresztą na więcej zmian wewnątrz gry nie pozwala kod źródłowy. Na szczęście dzięki GWX Team można grać w póki co najlepszy symulator Uboota, jaki do tej pory powstał.
Ja tam na SH4 na pewno się nie przerzucę - nie ten klimat.
Myślimy podobnie, no chyba że powstanie GWX który da nam prawdziwe ubooty
- Raff
- Tonaż: 195.000 BRT
- Dołączył(a): 22.10.06, 08:30
piechcik napisał(a):Różnice między 1.01, 1.02 i 1.03 są mało znaczące, poprawiają one tylko błędy i niedociągnięcia nie wnoszą nic szególnie nowego, a szkoda od dawana marze o swobodnym chodzeniu po całym okręcie...
A ja o możliwości kładzenia się na koję i korzystania z wychodka
A tak na poważnie, to poczytaj sobie listę zmian pomiędzy wersjami w manualu do GWX, nie będziesz wtedy mówił, że zmiany są kosmetyczne.
Natomiast kompleksowe wymodelowanie nowych lokacji w okręcie wymaga dostępu do kodu źródłowego gry i zabawy w 3D, że o połączeniu tego wszystkiego w całość z resztą gry nie wspomnę. A kto miałby to zrobić - ludzie z GWX Dev Team, którzy i tak robią wszystko kosztem życia rodzinnego? I tak odwalili już kawał dobrej roboty za przysłowiowy uśmiech dyrektora, czyli kompletne friko. Porównaj podstawowego SH3 z GWX 1.03 i zobaczysz, co się zmieniło.
Na obecną chwilę nie ma lepszego symulatora Uboota, niż GWX. Jasne, że nie jest idealny, ale idealny symulator nigdy nie powstanie.
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
Rabed napisał(a):Nie wiadomo kiedy wyjdzie wersja 1.04, może to być jutro może to być za miesiąc a może za pół roku. Największą bolączką tego "patcha" będzie to, że raczej na pewno będzie ważył kilka giga
W radiu maryja to słyszałeś?
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
piechcik napisał(a):Kilka giga to co on będzie miał takiego dużego w sobie??
Pomijając kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt!!! nowych statków i okrętów z mnogością kamuflaży, nowe samoloty trzeba przecież dla nich napisać rozsądną kampanię, do tego dochodzą zmiany w modelach "playable", portach, budynkach, ogólnym wyglądzie otoczenia itd. Ktoś wcześniej napisał że o 1.04 mówi się i pisze od dawna, owszem, tyle że: raz to ogromna praca (wiem bo sam trochę próbowałem), dwa: ciągle dochodzą nowe jednostki i pomysły które "trzeba" dołączyć do GWX. To niekończąca się opowieść a zainteresowanych jest coraz więcej, wystarczy spojrzeć ilu na raz jest w tej chwili zalogowanych na moderskim forum subsim, ciągle około 200, dwa lata temu było to 10-20. To tyle na zaostrzenie apetytu, Jaxa gdy zechce to może coś dopisze, kto jak kto ale On wie.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
z8k napisał(a):Przeczytałem i dalej obstawiam 200
Nie ma co dywagować... poczekamy, zobaczymy
W kwietniu/maju nowe textury i poprawione modele z wersji 1.03 do 1.04 to było około 100MB i to kompresowane 7.z, a gdzie nowości których będzie mnóstwo?
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
No dobra, skoro wibwk tak sprytnie mnie podchodzi , to trochę skrobnę. Panowie, zakres prac jest naprawdę obszerny, stąd i brak oficjalnej daty wypuszczenia patcha. Kompilacja wszystkich nowości to rzecz żmudna i trudna, praco- i czasochłonna. Wiem co mówię, bo niestety sam musiałem odmówić Kpt.Lehmannowi i zrezygnować z alfa i betatestów GWX 1.04 - nie miałem na to czasu (teraz się to trochę zmieniło). Dlatego podziwiam chłopaków, którzy nad tym pracują, bo robią to kosztem swojego życia rodzinnego. Rzecz jasna oprócz kupy nowych jednostek i modeli, kamuflaży, zmian w skryptach kampanii itp są i absolutne perełki w rodzaju balonów zaporowych czy np. pocisków V1 lecących na Londyn. Wiele rzeczy dopracowano względem poprzednich wydań, np wygląd jednostek typu XIV. Więcej nie mogę zdradzić, ale zapewniam, że warto czekać. Aktualnie trwa faza betatestów, niestety cholernie upierdliwa, bo trzeba sprawdzać najdrobniejsze rzeczy po kilka razy, co jest po prostu nużące, ale niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania patcha. Szef projektu Kpt.Lehmann przyjął zasadę, że lepiej opóźnić premierę, niż wypuścić niedopracowany wyrób.
Dlatego cierpliwości kameraden, zresztą to powinna być podstawowa cecha podwodniaków.
Dlatego cierpliwości kameraden, zresztą to powinna być podstawowa cecha podwodniaków.
- jaxa
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 06.05.05, 18:10
Posty: 24
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości