1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 617 • Strona 1 z 251, 2, 3, 4, 5 ... 25

FAQ - tutaj zadajemy krótkie pytania

Postprzez Jatzoo » 31.03.05, 13:39

1. Jakie są wymagania sprzętowe dla SH III..?

Minimalne:
- system: Windows 2000/XP z zainstalowanym DirectX 9.0c
- procesor: 1.5 GHz Pentium 4 lub AMD Athlon
- pamięć RAM: 512 MB
- grafika: 64MB zgodna z DirectX 9.0c i z obsługą Pixel Shader 1.1
- dźwięk: kompatybilny z DirectX 9.0
- DVD-ROM 8x lub szybszy
- 2.8 GB wolnego miejsca na dysku
- mysz

Rekomendowane:
- system: Windows 2000/XP z zainstalowanym DirectX 9.0c
- procesor: 2 GHz Pentium 4, AMD Athlon
- pamięć RAM: 1024 MB
- grafika: 128MB zgodna z DirectX 9.0c i z obsługą Pixel Shader 1.1
- dźwięk: kompatybilny z DirectX 9.0
- DVD-ROM 8x lub szybszy
- 2.8 GB miejsca na dysku (plus najlepiej dodatkowy 1 GB na plik wymiany)
- mysz
- połączenia z internetem do gry multiplayer na serwerach ubi.com (minimum 56k)



2. Czy skoro nie mam grafiki obsługującej Pixel Shader 1.1 - gra się uruchomi..?

Tak, gra w większości przypadków się uruchamia, ale wtedy np. zamiast załogi widzimy plazmowe ludziki, a ocean jest taflą białego lodu :-)


3. Na jakich kartach graficznych poprawnie działa SH3..?

- GeForce: 6600 GT
- ATI: 9800SE@PRO


4. Czy są w grze jakieś ukryte kombinacje klawiszy..?

- Shift+Page Up/Down - zmiana parametrów programowego antyaliasingu
- Ctrl+F8 - pokazuje liczbę FPS
- Ctrl+F11 - zrzuty ekranu wykonywane w trybie ciągłym
Ostatnio edytowano 01.04.05, 08:46 przez Jatzoo, łącznie edytowano 3 razy
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Jatzoo » 31.03.05, 13:45

Jeżeli ktoś stwierdzi, że jest coś ważnego do umieszczenia w naszym FAQ - proszę tutaj napisać, a ja dodam do pierwszego postu by wszystko było w jednej całości.
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Stary Wuj » 05.04.05, 11:51

Ja mam jeszcze 2 istotne jak sadze informacje.

Moze nie wszyscy wiedza -

1. na glownej mapie po wybraniu narzedzia
do wyznaczania kursu (ekierka) mozemy po najechaniu na jeden z
punktow wyznaczajacych kurs zmienic jego polozenie.

2. Po wybraniu na mapie ktoregos z narzedzi do kreslenia mozemy za
pomoca kombinacji Shif-Delete usunac wszystkie kreslone danym
narzedziem obiekty.

To troche zmniejsza upierdliwosc pracy na mapie.

Stary Wuj
Stary Wuj
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez drajwer » 07.04.05, 20:01

Na niektórych kartach graficznych (na mojej GF 4600) są błędy w postaci utraty widoczności poprzez UZO. Występuje to gdy kierujemy go do przodu wprost na rozpryski wody od dziobu. Cały ekran biały i klatkowanie.

Można to ominąć używając peryskopu :idea:

Podobno to kwestia sterowników do chisetu nVIDIA. Lecz do tej pory nie znalazłem takich które by naprawiły błąd.
drajwer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 36.000 BRT

Dołączył(a): 07.01.04, 23:45
Lokalizacja: Rumia

Postprzez lex paxter » 12.04.05, 12:42

wcisnij ctrl+p wtedy pojawi cie sie obraz w uzo,(nie bedzie najwyzszej jakosci, to tymczasowe rozwiazanie i musisz miec conajmniej wersje 1.1) to bardzo znany bug i dotyczy geforcow, na peweno wszyskich seri 6, poprzednich wersji prawdopodobnie tez ale nie jestem pewien,
lex paxter
 

Postprzez amigo » 16.04.05, 12:15

Witam
mam GF 5500 i również w/w problemy z UZI i Binokularem, jak to poprawić???
pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Jatzoo » 16.04.05, 12:40

W Twoim przypadku Amigo dopóki nie kupisz oryginału - jedynym rozwiązaniem jest patrzeć na wszystko przez peryskopy...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez amigo » 16.04.05, 20:29

Trudno i tak jest dobrze
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez kaa » 23.04.05, 12:34

gramofon

żeby posłuchać muzy z gramofonu trza mieć włączoną muzę w opcjach gry i jakieś .mp3 w ..\data\Sound\Gramophone. żeby z kolei pozbyć się "filmowej" muzyki w tle trza wywalić pliki z ..\data\Sound\Music\. (music.cfg ma zostać na miejscu, można też zostawić muzę z menu). gramofon powinien się wyłączać dy wyciszamy okręt, ale - zgadnijcie - jest bug i się nie wyłącza. :lol:

ps
rzadko używam gramofonu - wolę winampa. a podczas ataku - najlepiej nic.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jareksk » 24.04.05, 12:21

Witam !
Problem podstawowy, a nie znalazłem nigdzie odpowiedzi :
czy SH III chodzi pod systememe Windows 98 SE ?
jareksk
 

Postprzez Grom » 24.04.05, 12:29

jareksk napisał(a):Witam !
Problem podstawowy, a nie znalazłem nigdzie odpowiedzi :
czy SH III chodzi pod systememe Windows 98 SE ?

w/g Ubisoftu nie. w/g praktyki nie mam pojęcia ;)
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Jatzoo » 24.04.05, 13:00

W 90% u ludzi posiadających Win98 działa - ale pojawiają się czasem tajemnicze restarty kompa podczas korzystania z SH3.... Czyli trzeba robić savy co 5 minut ;-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Rikimaru » 24.04.05, 13:53

Mam taką prośbę, czy wiecie gdzie mogę znaleść opis używania radaru i hydrofonu? Bo ja nie wiem czy ja jestem taki ślepy, czy u mnie na monitorze tak ciemno że poza samym hydrofonem nie widzę żadnych guzików np do zwiększania głośności itd...
Rikimaru
 

Postprzez kaa » 24.04.05, 14:04

radarem się jeszcze nie bawiłem. jeśli chodzi o hydro to (w niektórych typach) z lewej u dołu powinien być guzik do pingowania, którego jeszcze jakoś nie było mi dane zobaczyć, natomiast z prawej u dołu pokrętełko do regulacji głośności, którego nie udało mi się zmusić do działania. ogólnie jeśli mogę coś doradzić: wyciszenie okrętu, zanurzenie np. 25m i słuchawki na uszach (zakładam je tylko do nasłuchiwania, normalnie gram na głośnikach). aha i jeszcze trza zamknąć oczy :P
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 24.04.05, 14:53

na forum iłowym mamy wątek o sh3. liczy on sobie 23 strony, 333 posty i blisko 8,5 tysiąca wyświetleń. czyli postów prawie tyle ile w całym tym dziale. sporo pytań i sporo odpowiedzi.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 28.04.05, 08:13

Pytanko: gdzie w plikach z grą można znaleźć save'y? Mam zamiar przeinstalować system, a co za tym idzie także i grę. Szkoda mi marnować te cztery patrole któe już wykonałem.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez kaa » 28.04.05, 14:59

sejwy są w ..\my documents\sh3\.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 28.04.05, 17:16

Heh. Faktycznie, a ja szukałem w katalogu z grą :D Jeszcze jedna uwaga - gra chodzi całkiem sprawnie nawet na 256 MB RAM. Ja mam tylko tyle i tylko przez pierwsze 30 sekund strasznie się tnie, a potem wszystko "zaskakuje" i chodzi cacy. Tylko misje strasznie długo się ładują.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Rikimaru » 29.04.05, 14:26

te mam 256 ramu, ale gorzej jest gdy przepływasz koło jakiejś bazy, albo dużego konwoju, wtedy przy przyśpieszeniu ponad x128 strasznie tnie i powoli leci.
Rikimaru
 

Postprzez dragonfly » 29.04.05, 15:43

Jak leczyć rannych marynarzy? Miałem dwóch rannych po ataku bombami głębinowymi i jednego oficera ze specjalnością Medic, ale za cholerę nie wiem co mam zrobić - klikanie w zakładce Crew nic nie pomagało!?
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez kaa » 29.04.05, 16:18

dragonfly napisał(a):Jak leczyć rannych marynarzy? Miałem dwóch rannych po ataku bombami głębinowymi i jednego oficera ze specjalnością Medic, ale za cholerę nie wiem co mam zrobić - klikanie w zakładce Crew nic nie pomagało!?


trzeba umieścić rannych razem z medykiem w kwaterkach załogi i zostawić w spokoju na jakiś czas. tyle.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kaa » 05.05.05, 15:49

wiki - instrukcja do sh3 pisana przez graczy - każdy może coś dodać.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gość » 29.06.05, 17:32

jeśli ktoś ma windowsa XP i mało ramu, to polecam zmiany w pliku stronicowania czyli wirtualnej pamieci ram na dysku twardym. Ja ustawilem sobie po 1024 MB na dyskach C i D, dzieki temu gra zaczęla mi chodzic pomimo 256 MB ramu fizycznego. Wiadomo ze dysk jest wolniejszy od ramu wiec gra czasami zwalnia i sie przycina, ale da sie grac :)
gość
 

Postprzez dragonfly » 29.06.05, 19:10

Zrobiłem podobnie z tą róznicą, że dałem bardzo duże "widełki rozpiętości" - od 308-1024 MB. Wtedy miejsce na dysku zjada się tylko podczas używania tak ogromnej ilości pamięci.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Gość » 06.07.05, 11:03

Witam
Krótkie pytanie: jak przed wyjściem w morze zmieniać torpedy??
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Gość
 

Następna strona

Posty: 617 • Strona 1 z 251, 2, 3, 4, 5 ... 25

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron