1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

duży problem

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 11 • Strona 1 z 1

duży problem

Postprzez raczyk » 02.11.06, 21:37

siemqa mam taki problem że zamiast wody w grze mam czarną plame ;/ instalowałem gre kilka razy zmieniałem stery ale nic nie pomaga prosze o pomoc :( mój komp to athlon 3000 512ddr geforce 4 i dysk to samsung 160 gb
raczyk
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 02.11.06, 21:33

Postprzez Deusmax » 02.11.06, 22:25

Głowy uciać sobie nie dam ale gdy mialem gorszą karte graficzną to take numery bywaly ale nie konkretnie na SH3 ale stawiam na grafike.
Deusmax
Leutnant zur See
 
Tonaż: 134.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
Lokalizacja: Toruń

Postprzez GMac » 03.11.06, 00:39

GeForce4 czy GeForce4MX ? Jak MX to cyrki moga sie zdazac.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez raczyk » 03.11.06, 11:52

właśnie geforce mx 440 wiem że ta karta jest niedotasiana ale czy aż tak ? jeszcze nigdy czegos takiego nie miałem a grałem na niej i w bitwe o śródziemie 2 i w most wanted i wszystko chodziło elegancko ;/ a tutaj takie coś :(
raczyk
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 02.11.06, 21:33

Postprzez GMac » 03.11.06, 14:12

Nie ma co ukrywac seria GeForce4MX nie byla najlepszych lotow. W minimalnych wymaganiach podanych na UBI karta powinna zawierac jednostke PixelShader minimum w wersji 1.0. Niestety cała serja MX-ów jest tego pozbawiona. "Im wyższa wersja Pixel Shader'a tym otrzymamy wierniejsze odwzorowanie załamań światła na wodzie, bardziej zaawansowną grę cieni i wiele innych ciekawych efektów graficznych." Wynika z tego ze wszelkie odbicia i przenikalnosc wody u ciebie nie sa liczone i dlatego najprawdopodobniej pływasz po atramencie. Jak popatrzysz na skriny z gry widac ze woda ma pewna przezroczystosc oraz na powierzchni tworza sie odbicia znieksztalcone fala, ten efekt uzyskuje sie wlasnie dzieki Pixel Shader'owi. U mnie na Radeonie9200 Pixel Shader1.1 piana rozbryzgiwana przez dziob okretu w nocy robi sie ciemnoniebieska :lol:
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Deusmax » 03.11.06, 23:47

Ściągnij sobie nowe sterowniki to może coś dać.
Deusmax
Leutnant zur See
 
Tonaż: 134.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Raff » 04.11.06, 17:51

nie da. Sam to przerabiałem. Recepta na ból - nowa karta graficzna :(. Tylko i wyłącznie.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez piechcik » 15.02.07, 20:33

Do grania wystarczy karta już od 300-400zl to nie jest wielki majątek
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Aguero_ » 15.02.07, 23:04

Nawet nie za 300-400 bo ja niedlugo dostane w swoje rece z allegro ATI Radeon 9800 PRO za 260 zł. Wiec sa tansze :)
Aguero_
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 20.000 BRT

Dołączył(a): 13.02.07, 11:34
Lokalizacja: bardzo daleko od morza

Postprzez driver134 » 16.02.07, 18:23

witam u mnie z kolei na radeonie 9250 też miałem ciemno niebieską wode a ten radeon miał pixel shader 1.0 puzniej na radeonie 9550 było wszyskto git raczyk zmień karte graf. 250 zł ci wystarczy na coś wmiare dobrego

udanych łowów!!
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Abd » 16.02.07, 20:47

Raczyk - potwierdzam. Z MMX 440 nie ma metody obejścia poważnych braków w grafice w SH3. Żadne sterowniki nie pomogą. Mam ten sam ból, szukałem wszędzie, pytałem Ubisoft, pytałem na SubSim, nawet do Cenegi dzwoniłem, wszyscy rozkładają ręce.
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37


Posty: 11 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości