1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Co ze skinami dla typu XXI?

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 17 • Strona 1 z 1

Co ze skinami dla typu XXI?

Postprzez evan82 » 03.11.07, 02:52

Zrobić fubar (Skin) dla wszystkich U-Botów w Silent Hunter III, to pestka, ale czy ktoś już rozwiązał problem skinu dla typu XXI. Jak go oznaczyć , lub ile kopi zrobić być może, by zadziałał. Mam już skin dla XXI, ale nie wiem dla czego nie działa choć podstawiam analogicznie do typu VIIb w Data/Textures /TNormal i - zonk - NIC!!!!.Kapryśny błąd gry czy moje niedouczenie?
Rozpracowałem już prawie wszystko co dotyczy typu XXI poza tym.
No jest jeszcze parę małych problemów. Antena radiowa na chrapach z końca wojny nie działa (zniszczona już na starcie w porcie), no i baterie ładują się strasznie wolno, ale to nic. Jeżeli ktoś rozgryzie skin do XXI, to chętnie bym pogawędził. :?:

Nieaktualne już. Wszystko wiadomo pod tematem "Robimy skiny dla U-Bootów i okrętów do SH3". Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 16.01.08, 13:29 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 03.11.07, 02:59

Jeżeli ktoś jest zainteresowany typem XXI, to chętnie podpowiem parę rzeczy bo to aktualnie mój okręt U-Boot XXI: U-21 (Karl Fenchel były Kapitan U-46 Typu VIIB).
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez driver134 » 03.11.07, 11:38

spamer
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 03.11.07, 11:50

Mów jaśniej to pogadamy. Jak wiesz jak i co z tymi fubarami to napisz proszę.
Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jatzoo » 03.11.07, 12:43

Karl Fenchel - proszę Cię, użyj od czasu do czasu opcji 'Edycja posta' pod ikoną 'ZMIEŃ'.......
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez evan82 » 03.11.07, 12:50

Przepraszam ale jestem nowy.Dobrze rozumiem. Tak jest! Wybacz mi to co już dodałem zanim przeczytałem upomnienia teraz będę wiedział. Sorry i proszę o wyrozumiałość. Czy opcja zmień tworzy nowe wpisy, ej no tak chyba nie tylko modyfikuje stare ok zrozumiałem
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jatzoo » 03.11.07, 13:03

Dzięki :)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez evan82 » 12.11.07, 11:03

JEST JUZ SKIN FUBARA DLA TYPU XXI!
Zobaczcie jak wygląda.Super! Jest na pewno kompatybilny z GWX1.03 i wersja oryginalną gry. I kto by pomyślał, że aby typ XXI "pomalować", trzeba dodać pliki tga (Przekonwertować do pliku NSS_UBoat21 DAT). Bliższe dane na Radio Room. Oto adres ze screenem i do pobrania skinu:
http://files.filefront.com/Fubar+XXIupd ... einfo.html

COOL WORK. Niebawem popracuję nad własnym skinem, ale najpierw rozgryzę parę trudności technicznych jakie tworzy mój PC.

No i D, bo plik GUNS DAT zmienia kolory dział dla innych typów U-Bootów.
XXI-jedynki chyba nigdy nie da się całkowicie idealnie przerobić, no i teraz rozumiem dlaczego w oryginalnej wersji kolor działek do XXI też trochę nie pasi do reszty.


Na marginesie.
Fubar ma talent do robienia ładnych skinów, tylko że czasem bardziej przypominają modele niż prawdziwe okręty. Dla mnie jednak są zbyt "ładne" i idealne. Czasem prawie jak z plastiku.
I tak w końcu chyba zrobię własny skin na bazie oryginału, tylko jeszcze nie wiem dokładnie jak go tam w DAT ulokować. Pozdrawiam. :?

Jeszcze ciekawe wątki podobne z radio room

http://subsim.com/phpBB/viewtopic.php?t=43777.

Tym się zmienia w DAT skiny.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 29.11.07, 15:55

Najpierw przepraszam z góry Admina, ze to osobny post, ale szczególna dla mnie okazja. :!:

Zajęło mi to sporo czasu i przeglądania stronek w necie ale w końcu ZROBILEM SKIN DLA TYPU XXI ! :mrgreen:

Przeglądałem część zdjęć z czasów wojny i często zauważałem że w typie XXI nie zawsze malowano linie zanurzenia na inny kolor. Nieco jaśniejszy odcień szarości, porośnięty był czasem lekką warstwa glonu.Ponieważ to co było dostępne w grze mi się podobało, poza linią zanurzenia no i tym innym odcieniem działek na kiosku (Były bardziej szare od kiosku), postanowiłem zrobić swoją wersję skinu dla typu XXI, i zrobiłem TO:
Pod wodą okręt ma nieco inne odcienie niż na powierzchni. Przerobiłem także kolor działek (Wieżyczek na bardziej jednolity z kioskiem) Fot na powierzchni to ukazuje.
Jeżeli komuś sie ten wariant (skin podoba), to niedługo go udostępnię. :D
Jeszcze raz przepraszam Admina. Pozdrawiam!

Karl Fenchel -Autor. :mrgreen:
Ostatnio edytowano 29.11.07, 20:30 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez driver134 » 29.11.07, 17:16

Nawet niezle tylko z tego co widze to jakoś nie "zgrana" jest linia połączenia nowego koloru dna z resztą
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 29.11.07, 19:24

driver134 napisał(a):Nawet niezle tylko z tego co widze to jakoś nie "zgrana" jest linia połączenia nowego koloru dna z resztą


Chodzi ci o kolor linii? Co do tych otworów dla swobodnego przepływu wody, to wiem że nie jest tam w jednym miejscu zbyt równo, ale ta linia miała być szaro biała i taka cienka. Taki mały akcent, a że jest trochę poprzecierana to dla okrętu podwodnego raczej normalne. Otwory jeszcze pokoryguję. Pozdrawiam!
Piszcie co według was nie tak, ale precyzyjniej, bo termin nie zgrana linia jest bardzo szeroki. No bo pod jakim względem?. :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez shalashaska » 29.11.07, 19:44

Skin naprawdę ładnie wyszedł :) .Ja natomiast zawsze marzyłem w SH3 mieć piękne przeźroczyste morze, najlepiej takie jak w SH4.A w GWX jest praktycznie czarne :x
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez driver134 » 29.11.07, 19:53

Obrazek
Chodzi mi raczej oto (zaznaczone nie zielono)
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 29.11.07, 19:55

Spoko to żaden problem. Musisz posiadać następujący program: SH3 File Analizer do pobrania:
http://www.delraydepot.com/tt/sh3sdk.htm
Widzisz na moim screenie tylko z pozoru wydaje się że XXI płynie w wersji gry najwyżej normal, a to właśnie jest GW, bo tamto morze to nie była dla mnie woda tylko smoła, lub atrament więc musiałem coś z tym zrobić :roll:
Rozumiem cię i jest to do wykonania.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 29.11.07, 20:03

driver134 napisał(a):Obrazek
Chodzi mi raczej oto (zaznaczone nie zielono)


A czyli o te schody? Rozumiem tak podejrzewałem a czkolwiek nie byłem pewien, ale zapewniam że w grze ich nie ma. Musiałem zmniejszyć wielkość screena, ponieważ innego większego by tu nie umieszczono. Jeżeli natomiast chodzi ci o szerokość linii, no to już kwestia gustu. Można zrobić np. szerszą linię, a le ja wolałem cieńszą po prostu. Z reszta mapa łączenia skinu dla tego typu jest w paru miejscach denerwująca dla plastyka, a to już wina twórców gry.Pozdrawiam! :mrgreen:

Popatrz na fotkę z powierzchni a zobaczysz że linia jest prościutka, no troszkę może poprzecierana ale ok.

Zamierzam zrobić ten okręt w ogóle bez linii, ale to wbrew pozorom przy założeniu że ma być jednolity w kolorze(Jednolity i nie no bo ma przebarwienia), jest najtrudniejsze. Jednym słowem trzeba wykryć w których miejscach łączą się tekstury i tak dobrać odcienie by nie było "krech". A tak na oko to jest to zgadywanka. Pozdrawiam! :wink:

Walnąć na jeden kolor zawsze jest łatwo, ale zrobić w miarę realistyczne przebarwienia to już puzzle.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez driver134 » 29.11.07, 22:14

Karl Fenchel napisał(a):Walnąć na jeden kolor zawsze jest łatwo, ale zrobić w miarę realistyczne przebarwienia to już puzzle.

Wiem cos o tym jak robiłem skiny do IL 2 Sturmovik nie było łatwo najgorsze to zrobic to symetrycznie z rużnicą ale nie kopiuj i wklej bo była lustrzanka(jedna i druga strona messera wyglądała tak samo)
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 30.11.07, 00:16

No właśnie o tym myślałem! :D Niektóre tekstury pod względem łączenia ich na 3D, są tak skonstruowane, że to horror. Teraz staram sie ten skin trochę jeszcze przemodelować, by nie miał linii łączenia tak bardzo widocznych (no całkiem się nie da :cry: ) ,ale to niezła dłubanina! :?
Tę wersja która tu jest, oczywiście zachowałem :mrgreen:
Pozdrawiam!

No. Właściwie to już prawie skończyłem! Nie wszystkie linie łączeń tekstur da się oczywiście całkiem uczynić niewidocznymi, alb są mniej widoczne. Gdzieś coś jeszcze dodam i będzie gotowe!

Karl Fenchel (Autor) :mrgreen:
Jeszcze to potrwa bo zacząłem bawić się odcieniami barw.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa


Posty: 17 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron