1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

brak widoku sytuacyjnego po wgraniu patcha 1.4b

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 8 • Strona 1 z 1

brak widoku sytuacyjnego po wgraniu patcha 1.4b

Postprzez damikss » 26.05.06, 09:06

witam mam maly problem z gra w wersji 1.4b angielska.otoz kiedy gralem w wersje 1.0 mialem normalnie widok sytuacyjny(taka mala kamerka jak sie wystrzeliwuje torpedy) po zainstalowaniu patcha wszystko chodzi tylko nie idzie zalaczyc tego widoku w opcjach tzn ja go zaznaczam a mimo to w grze i tak go nie ma, co robic??
damikss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 26.05.06, 09:01

Postprzez Uapa » 26.05.06, 09:16

z tego co pamietam to zaznaczenie oznacza wylaczenie go
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez damikss » 26.05.06, 17:17

no tylko ze to nie dziala ani jak jest zaznaczone ani odznaczone.mam jescze jeden problem otorz na okrecie IX moge sie zanurzyc na 260m i mimo to okret nie ulega zniszczeniu mam realizm na 100% trochu mnie to dziwi bo w wersji 1.0 gry wszystkie okrety miazdzyło na glebokosciach duzo mniejszych.
damikss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 26.05.06, 09:01

Postprzez Venasque » 26.05.06, 18:56

damikss napisał(a):mam jescze jeden problem otorz na okrecie IX moge sie zanurzyc na 260m i mimo to okret nie ulega zniszczeniu mam realizm na 100% trochu mnie to dziwi bo w wersji 1.0 gry wszystkie okrety miazdzyło na glebokosciach duzo mniejszych.


Akurat to jest zmiana na lepsze - a w kazdym razie bardziej realistyczne :wink: To bzdura zeby okret nie wytrzymywal cisnienia na 100 parudziesieciu metrach... Wiec dobrze ze to zmienili!
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Uapa » 27.05.06, 13:19

pamietaj ze sto pardziesiat metrow to sto paredziesiat atmosfer...
Uapa
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 289.000 BRT

Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
Lokalizacja: Alt Stettin

Postprzez Venasque » 27.05.06, 15:43

Owszem ale w tym przypadku nie trzeba chyba dyskutowac o fizyce, skoro wiemy ze U-Booty MOGŁY schodzic na glebokosci ponizej 200m. Oczywiscie tylko jesli nie byly uszkodzone! I tyle... A to ze bez patcha miazdzylo je juz na ponad 100 to o ile pamietam byl jeden z glownych zarzutow wobec gry (np. w CDA)
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez JiMi » 27.05.06, 19:10

Uapa napisał(a):pamietaj ze sto pardziesiat metrow to sto paredziesiat atmosfer...

co najwyzej parenascie ;) cisnienie rosnie 1 atm na 10m
JiMi
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 65.000 BRT

Dołączył(a): 24.04.06, 13:59
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez damikss » 28.05.06, 13:52

dzis chcialem sprawdzic na jaka glebokosc moge sie zanurzyc na tym patchu 1.4 b i na VIII C na realizm 100% zanurzylem sie na 297 metrow czy to nie zbyt duzo??tez tak macie?praktycznie na kazdym typiwe dochodze do 270 metrow trochu to dziwne. a tego widoku lecacej torpedy nie idzie wlaczyc niezaleznie od ustawiemn.mam karte ati radeon czy mam cos zmienic w ustawieniach???
damikss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 26.05.06, 09:01


Posty: 8 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron