1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Bourrasque/L'Adroit/ORP Wicher + VW+WMod od jack_410

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 12 • Strona 1 z 1

Bourrasque/L'Adroit/ORP Wicher + VW+WMod od jack_410

Postprzez jack_410 » 01.08.06, 14:18

Jak obiecałem w topiku o niszczycielach typu L http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1093
publikuje nowy addon zawierajacy francuskie destroyery typu Bourrasque/L'Adroit oraz polskie typu Wicher.
Jak juz pisałem w poprzednim temacie - mialem problemy ze zmiana scięzki textury - moja wina i niewiedza - rozwiazalem to w ten sposób że poprostu zmieniłem texture pokładu w V&W na "stalową" pasującą do układu nadbudówek Wichra ect...
UWAGA: addon powstał na bazie GW 1.1 wiec zawiera NYGM.
Generalnie nie wykonywałem osobnego "clonu" dla polskich okrętów - wydaje mi sie to bez sensu w przypadku tak podobnych okrętów - to raczej zaśmiecanie gry... wiec w PMW poprostu nasze niszczyciele wystapia jako "Bourrasque class".....
screeny:
ORP Wicher
Obrazek
ORP Burza po przezbrojeniu - data niezgodna - dostosowana do jednostek francuskich
Obrazek
Bourrasque/L'Adroit
Obrazek Obrazek Obrazek
V&W - zmiana textury pokladu
Obrazek
W Mod.
Obrazek Obrazek

Pakiet zawiera:
- francuskie niszczyciele typu Bourrasque/L'Adroit (12+14 jednostek)
- niszczyciele typu Bourrasque/L'Adroit w słuzbie wolnych francuzów
- polskie niszczyciele ORP Wicher i ORP Burza oraz (ORP)Ouragan
- brytyjskie niszczyciele typu Admirality V&W - powód jak wyżej - zmiana textury pokładu, zmiany w rooster z którego
usunołem nazwy okrętow typu W Mod.
- brytyjskie niszczyciele typu Admirality W Mod. - poprostu V&W z armatami 120mm

wpisy do rooster dla wszystkich powyżej - dla Royal Navy, France Nationale, Wolnych Francuzów oraz PMW.
dlatego waży aż 9850kb.
http://www.gdynia.mm.pl/~jack_410/down/JCK_Bourrsqe.rar

pozdrawiam wszystkich
jack
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Myszkin » 01.08.06, 15:58

No ładne cacko...jedno jest pewne: przy odpalaniu torped niejednemu zadrży ręka :wink:
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Brodołak » 01.08.06, 16:13

Piękne niszczyciele i świetna robota :D
Jak grałem w SH 2 sumienie nie pozwalało mi zatopić trzech naszych niszczycieli, więc zatapiałem jednego :)
Brodołak
Admiral
Admiral
Moderator Team
 
Tonaż: 1.770.000 BRT

Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
Lokalizacja: Piastów

Postprzez jack_410 » 01.08.06, 21:50

Piekne dzieki za dobre słowo :D
Chyba wiem gdzie zrobiłem błeda z texturą - ale narazie niemam zamiaru tego zmieniać - nie chce mi sie....
Teraz mam pomysła (ochote) na Arethusa, Dido/Scylla, Improvd Dido/Bellona... łazi mi po głowie Leander/Perth, QE, QEmod itp
zobaczymy co z tego wyjdzie.... :roll:
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Shakatan » 02.08.06, 01:16

Czapki z głów panowie! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Kawał świetnej roboty!! :)
hmm... jedyną wątpliwośc mam do NYGM z GW. Przyznam szczerze, że zrezygnowałem z niego (podmieniając pliki) zaraz po teningu. Ten mod niestety, wg. mojej skromnej osoby, może i podwyższa realizm, ale osłabia stanowczo tzw. grywalnośc. Brak mi po prostu cierpliwości, (a wierzcie mi, uznawany jestem za osobę cierpliwą) by czekać kilka godzin na zatonięcie merchanta. (Gram na 100%, z GW podmienionymi zones.cfg) Czy te niszczyciele bazujące na NYGM będą "zachowywać się" jak inne niszczyciele, tzn. zatoną jak w stadardowej wersji Silenta? Czy będzie to działać?
Dzięki za ospowiedź.
Pozdrawiam.
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez jack_410 » 02.08.06, 01:33

Myśle że odniesie to taki sam efekt jak do orginalnego V&W.
Poprostu to są jego "klony".
Nie mam zamiaru raczej robic czegoś calkiem od nowa bez opierania sie o istniejący sprawny shemat - za duzo niepotrzebnych kombinacji moim zdaniem....
Powinno byc OK - poprostu powinieneś mieć normalny schemat uszkodzeń.
Ja nic nie zmieniałem - więc jeśli Ci działa na orginalnych zones to powinno się tęż odnieś do tych modeli... :wink:
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez wibwk » 02.08.06, 10:17

Ho ho Jack_410, czapki z głów, wróciłem z "lasu" wchodzę na subsim i taka niespodzianka, gratuluję! świetny pomysł, cholernie brakowało tych okrętów, gdyby jeszcze zrobić "standartowy" model uszkodzeń, nie każdy "lubi" NYGM. Nie masz ochoty przerobić np. Tribala na Groma/Błyskawicę? było by fajnie. Jeszcze raz gratuluję.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez jack_410 » 02.08.06, 10:48

Mam ale nie Tribala - ma za małą liczbe stanowisk/gniazd uzbrojenia...
myslałem raczej o Somers - ma tych stanowisk az za dużo...
Ale jeśli to zrobie to chciałbym zrobic to w miare pożadnie - wiesz pare kilometrów od mojego PC cumuje Błyskawica - a to kupa roboty...
Narazie odpoczywam - dłubie w Dido i spólka (buduje Arethuse z apetytem an Leandery) ..... :wink:
Raczej nie zamiezam jak juz pisałem robic modeli "od podstaw" - niema problem niech Ubisoft udostępni edytor z DevPacka - to tak jaby iśc na piechote albo lecieć samolotem....
A dla mojego/ naszych kaprysów ci panowie tego nie zrobią...
Zrobił tak kiedyś BIS/Codemasters z Operation Flashpoint - genijalny moim zdaniem pomysł marketingowy - stała darmowa reklama... :D
Co do edycji uszkodzeń - nie chce mi sie w tym grzebać - generlnie NYGM - moim zdaniem nie jest wcale taki zły - poprostu denerwuje po momentalnych zatopienbiach z orginału...
Ma błedy - bzdua jest dla mnie aby 1000t holownik wytrzymał 2 torpedy i nie zatonoł natychmiast itp... poprostu chyba ktoś nie wzioł pod uwage co potrafi kilkaset kilo TNT..... :shock:
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez grallmn » 03.08.06, 09:28

Myszkin napisał(a):No ładne cacko...jedno jest pewne: przy odpalaniu torped niejednemu zadrży ręka :wink:


ale spróbuj nie odpalić... to cię zmasakrują :-)

have fun
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Flysz » 05.08.06, 13:29

Czy to normalnie mam instalować przez JSGME,bo jak ściągnąłem tego wcześniejszego destroyera i zainstalowałem przez JSGME to w muzeum gry wogóle go nie mam?Czy z tymi nowymi efekt będzie ten sam?
Flysz
Leutnant zur See
 
Tonaż: 100.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jack_410 » 05.08.06, 15:28

Przeczytaj Readme - po to ono jest.
Chyba sie nie da zainstalować oketu przez JSGME - nigdy nie próbowałem.. :oops:
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez jack_410 » 05.08.06, 17:23

Poprosilem o sprawdzenie...
Na "gołym" z pachem - działa bez problemu...
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia


Posty: 12 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości