Bourrasque/L'Adroit/ORP Wicher + VW+WMod od jack_410
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Bourrasque/L'Adroit/ORP Wicher + VW+WMod od jack_410
Jak obiecałem w topiku o niszczycielach typu L http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1093
publikuje nowy addon zawierajacy francuskie destroyery typu Bourrasque/L'Adroit oraz polskie typu Wicher.
Jak juz pisałem w poprzednim temacie - mialem problemy ze zmiana scięzki textury - moja wina i niewiedza - rozwiazalem to w ten sposób że poprostu zmieniłem texture pokładu w V&W na "stalową" pasującą do układu nadbudówek Wichra ect...
UWAGA: addon powstał na bazie GW 1.1 wiec zawiera NYGM.
Generalnie nie wykonywałem osobnego "clonu" dla polskich okrętów - wydaje mi sie to bez sensu w przypadku tak podobnych okrętów - to raczej zaśmiecanie gry... wiec w PMW poprostu nasze niszczyciele wystapia jako "Bourrasque class".....
screeny:
ORP Wicher
ORP Burza po przezbrojeniu - data niezgodna - dostosowana do jednostek francuskich
Bourrasque/L'Adroit
V&W - zmiana textury pokladu
W Mod.
Pakiet zawiera:
- francuskie niszczyciele typu Bourrasque/L'Adroit (12+14 jednostek)
- niszczyciele typu Bourrasque/L'Adroit w słuzbie wolnych francuzów
- polskie niszczyciele ORP Wicher i ORP Burza oraz (ORP)Ouragan
- brytyjskie niszczyciele typu Admirality V&W - powód jak wyżej - zmiana textury pokładu, zmiany w rooster z którego
usunołem nazwy okrętow typu W Mod.
- brytyjskie niszczyciele typu Admirality W Mod. - poprostu V&W z armatami 120mm
wpisy do rooster dla wszystkich powyżej - dla Royal Navy, France Nationale, Wolnych Francuzów oraz PMW.
dlatego waży aż 9850kb.
http://www.gdynia.mm.pl/~jack_410/down/JCK_Bourrsqe.rar
pozdrawiam wszystkich
jack
publikuje nowy addon zawierajacy francuskie destroyery typu Bourrasque/L'Adroit oraz polskie typu Wicher.
Jak juz pisałem w poprzednim temacie - mialem problemy ze zmiana scięzki textury - moja wina i niewiedza - rozwiazalem to w ten sposób że poprostu zmieniłem texture pokładu w V&W na "stalową" pasującą do układu nadbudówek Wichra ect...
UWAGA: addon powstał na bazie GW 1.1 wiec zawiera NYGM.
Generalnie nie wykonywałem osobnego "clonu" dla polskich okrętów - wydaje mi sie to bez sensu w przypadku tak podobnych okrętów - to raczej zaśmiecanie gry... wiec w PMW poprostu nasze niszczyciele wystapia jako "Bourrasque class".....
screeny:
ORP Wicher
ORP Burza po przezbrojeniu - data niezgodna - dostosowana do jednostek francuskich
Bourrasque/L'Adroit
V&W - zmiana textury pokladu
W Mod.
Pakiet zawiera:
- francuskie niszczyciele typu Bourrasque/L'Adroit (12+14 jednostek)
- niszczyciele typu Bourrasque/L'Adroit w słuzbie wolnych francuzów
- polskie niszczyciele ORP Wicher i ORP Burza oraz (ORP)Ouragan
- brytyjskie niszczyciele typu Admirality V&W - powód jak wyżej - zmiana textury pokładu, zmiany w rooster z którego
usunołem nazwy okrętow typu W Mod.
- brytyjskie niszczyciele typu Admirality W Mod. - poprostu V&W z armatami 120mm
wpisy do rooster dla wszystkich powyżej - dla Royal Navy, France Nationale, Wolnych Francuzów oraz PMW.
dlatego waży aż 9850kb.
http://www.gdynia.mm.pl/~jack_410/down/JCK_Bourrsqe.rar
pozdrawiam wszystkich
jack
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Piekne dzieki za dobre słowo
Chyba wiem gdzie zrobiłem błeda z texturą - ale narazie niemam zamiaru tego zmieniać - nie chce mi sie....
Teraz mam pomysła (ochote) na Arethusa, Dido/Scylla, Improvd Dido/Bellona... łazi mi po głowie Leander/Perth, QE, QEmod itp
zobaczymy co z tego wyjdzie....
Chyba wiem gdzie zrobiłem błeda z texturą - ale narazie niemam zamiaru tego zmieniać - nie chce mi sie....
Teraz mam pomysła (ochote) na Arethusa, Dido/Scylla, Improvd Dido/Bellona... łazi mi po głowie Leander/Perth, QE, QEmod itp
zobaczymy co z tego wyjdzie....
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Czapki z głów panowie! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Kawał świetnej roboty!!
hmm... jedyną wątpliwośc mam do NYGM z GW. Przyznam szczerze, że zrezygnowałem z niego (podmieniając pliki) zaraz po teningu. Ten mod niestety, wg. mojej skromnej osoby, może i podwyższa realizm, ale osłabia stanowczo tzw. grywalnośc. Brak mi po prostu cierpliwości, (a wierzcie mi, uznawany jestem za osobę cierpliwą) by czekać kilka godzin na zatonięcie merchanta. (Gram na 100%, z GW podmienionymi zones.cfg) Czy te niszczyciele bazujące na NYGM będą "zachowywać się" jak inne niszczyciele, tzn. zatoną jak w stadardowej wersji Silenta? Czy będzie to działać?
Dzięki za ospowiedź.
Pozdrawiam.
hmm... jedyną wątpliwośc mam do NYGM z GW. Przyznam szczerze, że zrezygnowałem z niego (podmieniając pliki) zaraz po teningu. Ten mod niestety, wg. mojej skromnej osoby, może i podwyższa realizm, ale osłabia stanowczo tzw. grywalnośc. Brak mi po prostu cierpliwości, (a wierzcie mi, uznawany jestem za osobę cierpliwą) by czekać kilka godzin na zatonięcie merchanta. (Gram na 100%, z GW podmienionymi zones.cfg) Czy te niszczyciele bazujące na NYGM będą "zachowywać się" jak inne niszczyciele, tzn. zatoną jak w stadardowej wersji Silenta? Czy będzie to działać?
Dzięki za ospowiedź.
Pozdrawiam.
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
Myśle że odniesie to taki sam efekt jak do orginalnego V&W.
Poprostu to są jego "klony".
Nie mam zamiaru raczej robic czegoś calkiem od nowa bez opierania sie o istniejący sprawny shemat - za duzo niepotrzebnych kombinacji moim zdaniem....
Powinno byc OK - poprostu powinieneś mieć normalny schemat uszkodzeń.
Ja nic nie zmieniałem - więc jeśli Ci działa na orginalnych zones to powinno się tęż odnieś do tych modeli...
Poprostu to są jego "klony".
Nie mam zamiaru raczej robic czegoś calkiem od nowa bez opierania sie o istniejący sprawny shemat - za duzo niepotrzebnych kombinacji moim zdaniem....
Powinno byc OK - poprostu powinieneś mieć normalny schemat uszkodzeń.
Ja nic nie zmieniałem - więc jeśli Ci działa na orginalnych zones to powinno się tęż odnieś do tych modeli...
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Ho ho Jack_410, czapki z głów, wróciłem z "lasu" wchodzę na subsim i taka niespodzianka, gratuluję! świetny pomysł, cholernie brakowało tych okrętów, gdyby jeszcze zrobić "standartowy" model uszkodzeń, nie każdy "lubi" NYGM. Nie masz ochoty przerobić np. Tribala na Groma/Błyskawicę? było by fajnie. Jeszcze raz gratuluję.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Mam ale nie Tribala - ma za małą liczbe stanowisk/gniazd uzbrojenia...
myslałem raczej o Somers - ma tych stanowisk az za dużo...
Ale jeśli to zrobie to chciałbym zrobic to w miare pożadnie - wiesz pare kilometrów od mojego PC cumuje Błyskawica - a to kupa roboty...
Narazie odpoczywam - dłubie w Dido i spólka (buduje Arethuse z apetytem an Leandery) .....
Raczej nie zamiezam jak juz pisałem robic modeli "od podstaw" - niema problem niech Ubisoft udostępni edytor z DevPacka - to tak jaby iśc na piechote albo lecieć samolotem....
A dla mojego/ naszych kaprysów ci panowie tego nie zrobią...
Zrobił tak kiedyś BIS/Codemasters z Operation Flashpoint - genijalny moim zdaniem pomysł marketingowy - stała darmowa reklama...
Co do edycji uszkodzeń - nie chce mi sie w tym grzebać - generlnie NYGM - moim zdaniem nie jest wcale taki zły - poprostu denerwuje po momentalnych zatopienbiach z orginału...
Ma błedy - bzdua jest dla mnie aby 1000t holownik wytrzymał 2 torpedy i nie zatonoł natychmiast itp... poprostu chyba ktoś nie wzioł pod uwage co potrafi kilkaset kilo TNT.....
myslałem raczej o Somers - ma tych stanowisk az za dużo...
Ale jeśli to zrobie to chciałbym zrobic to w miare pożadnie - wiesz pare kilometrów od mojego PC cumuje Błyskawica - a to kupa roboty...
Narazie odpoczywam - dłubie w Dido i spólka (buduje Arethuse z apetytem an Leandery) .....
Raczej nie zamiezam jak juz pisałem robic modeli "od podstaw" - niema problem niech Ubisoft udostępni edytor z DevPacka - to tak jaby iśc na piechote albo lecieć samolotem....
A dla mojego/ naszych kaprysów ci panowie tego nie zrobią...
Zrobił tak kiedyś BIS/Codemasters z Operation Flashpoint - genijalny moim zdaniem pomysł marketingowy - stała darmowa reklama...
Co do edycji uszkodzeń - nie chce mi sie w tym grzebać - generlnie NYGM - moim zdaniem nie jest wcale taki zły - poprostu denerwuje po momentalnych zatopienbiach z orginału...
Ma błedy - bzdua jest dla mnie aby 1000t holownik wytrzymał 2 torpedy i nie zatonoł natychmiast itp... poprostu chyba ktoś nie wzioł pod uwage co potrafi kilkaset kilo TNT.....
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości