1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

backup'y (prośba o pomoc)

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 11 • Strona 1 z 1

backup'y (prośba o pomoc)

Postprzez kaa » 21.04.05, 17:23

czy może ktoś, kto nie instalował żadnych modów zmieniających działanie kampanii (albo jest pewien swoich backup'ów), sprawdzić i podać mi tutaj dokładne rozmiary plików Campaign_LND.mis, Campaign_RND.mis i Campaign_SCR.mis (..\data\Campaigns\Campaign\.)?

posłuży mi to do identyfikacji moich backup'ów, gdyż nie jestem pewien, które pliki to te z czystego, niemodowanego SH3.
Ostatnio edytowano 23.04.05, 00:03 przez kaa, łącznie edytowano 2 razy
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 21.04.05, 17:37

ja mam kopie bezpieczenstwa tych plikow i jest tak:
Campaign_LND.mis - 201 KB (bajtów: 206 047)
Campaign_RND.mis - 5,77 MB (bajtów: 6 055 204)
Campaign_SCR.mis - 2,25 MB (bajtów: 2 364 526)
to z wersji 1.00 EMEA DVD backup ;-)

a ja bym chciał wiedzieć jak to jest z tymi flagami z Flagmoda
http://subsim.com/subsim_files/patches/ ... lagmod.zip
czy one majązastosowanie w grze czy sa tylko tak zeby sobie popatrzec jak ktos ma ochote?
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 21.04.05, 17:49

dzięki.

to ciekawe, bo z moich podejrzanych pasuje tylko LND, natomiast spośród kilku RND i SCR nie ma tych.

a mógłbyś je wrzucić np. na yousendit?
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 21.04.05, 18:22

jeszcze tej stronuy nie obsługiwałem, moze zaraz spróbuję

widziałem gdzies na stronach SH3 programik do wyciągania plikow z obrazu płyty, może to bedzie szybsze
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 22.04.05, 13:14

próbujesz? :)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 22.04.05, 18:49

wczoraj próbowałem, ale strasznie mi idzie transfer, pliki sa spore i dalem sobie spokój, bo nie chcialem dostepu do sieci na godzine blokowac, może zaraz znowu spróbuje

sam teraz mam tyle modow pomieszanych że sie troche pogubilem co do innych plikow, np. co zmienia sie w pliku basic.cfg i który mod to robił? Mam ten plik podmieniony ale nie wiem w którym momencie i czy to dobrze :)
Pogubilem sie tez w plikach kursorow (za duzo wersji i teraz nie pamietam ktora to jest ta co mi sie podobała) alre kursory nie sa najwazniejsze, wiec niech tak bedzie

próbuje łaczyć wszelkie poprawki które juz pozbierałem i zrobic takiego "all in one" moda dla swoich potrzeb składa sie on jak dotąd z 16 różnych poprawek i modów, niektóre eliminuja sie nawzajem a z tych wiekszych powybierałem tylko niektóre pliki
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 22.04.05, 18:56

poszedlem po rozum do glowy i spakowalem te pliki (zmniejszyły sie 20 krotnie!!)
zobacz czy ten link zadziała:
http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=3MHJ ... 3TTQHPPRUL
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 22.04.05, 20:10

dzięki ponownie.

nie jestem pewien za co rzeczony basic.cfg odpowiada (zajrzyj do niego notatnikiem - sporo można wywnioskować), ale chyba go nie modyfikowałem. oto linka: http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=0XDOA ... CYTA6KM6JV
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 22.04.05, 21:20

a mozesz mi jeszcze podesłac tak niezmodyfikowany plik locations.cfg?
musze znalezc buga dzieki ktorego znika wilhelmshaven, a przypadkiem nadpisałem pierwotną wersje.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kaa » 22.04.05, 21:37

spoko, oto defaultowy locations.cfg

masz na myśli buga w world mod 1.72? też go próbowałem naprawić, ale bez powodzenia - wydaje mi się, że psa zakopali gdzie indziej. :]

używam tego defaultowego pliku - cóż mi po nowych portach skoro nic tam nie ma?
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 22.04.05, 21:40

juz nie potrzebuje, to nie w tym pliku bylo tylko w jednym z tych campaign, data pojawienia sie willhelmshaven byla blednie podana jako 1941 rok
a z porównania z twoim plikiem basic.cfg dowiedziałem sie że to właśnie w nim jest ten cheat z eliminacja zmeczenia, pozbyłem sie tego zmodowanego ułatwienia
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin


Posty: 11 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron