1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Potrzebuje...

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 19 • Strona 1 z 1

Potrzebuje...

Postprzez Jatzoo » 09.01.04, 15:15

Prosba do tych, co maja SH2 'troche inaczej' :wink:

Potrzebuje plik *.exe, ktory nie bedzie wymagal do uruchomienia gry plyty CD w napedzie (ostatnio dym z CD mi idzie :? )

A moze ktos ma odpowiedniego moda...?
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez U-boot » 10.01.04, 11:56

Jaca --> przecież zainstalowanie pełnej wersji gry pozwala zapomnieć o płytce podczas gry !!
U-boot
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 319.000 BRT

Dołączył(a): 10.09.02, 08:46
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez tracil » 11.01.04, 00:14

Dokładnie :!:
Tylko nie jestem teraz pewien, czy nie będziesz musiał zainstalować jej od nowa (wyboru pełnej wersji dokonuje się przy instalacji).
A jesli od nowa SH2, to wszystkie patche też...
tracil
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 82.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 16:49
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Jatzoo » 11.01.04, 21:43

No wlasnie... I tu jest problem... Bo u mnie ciagle zada plytki w CD !!!
Kiedys mi sie wydawalo, ze przy pelnej instalacji gra nie potrzebowala juz plytki - moze to tylko przypadek mojego XP.... W wolnej chwili bede nadal z tym walczyl...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Jagdtiger » 12.01.04, 08:47

Ja mam XP, pełną instalkę SH2 i niepotrzebuje płytki.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 506.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Jatzoo » 12.01.04, 08:49

Wczoraj troche posiedzialem, i doszedlem do wniosku, ze po zainstalowaniu Realism Patcha 1.5 cos sie knoci....

Amigo, a Tobie ten SH2 ktory masz ode mnie, dziala bez zarzutu...?
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez amigo » 12.01.04, 18:03

Witaj Jaca Po zainstalowaniu dodatków woła o płytkę, pomimo pełnej instalki. Nie wiem który patch to powoduje.
ale mi to nie przeszkadza. Gdy zawiesza się komp. wklepuję 3 złote klawisze i od nowa odpalam.
Pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Jatzoo » 13.01.04, 09:32

Oficjalny patch 1.1 na 100% - niestety, aby sie cieszyc gra (PL), jest on niezbedny...
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Jatzoo » 16.01.04, 15:13

Amigo, czy posiadasz wersje angielska SH2...?

Potrzebowalbym pliki z wywiadami - w zamian przesle Ci juz blisko 420 MB dodatkow do SH2 :-)

Choc jezeli zbliza sie SH3, to juz nie bedzie Cie to tak bardzo rajcowac :-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez amigo » 16.01.04, 21:10

OK Jaca. przślę Ci całą płytkę z SH 2- Ang.
Nic nie słyszałem o SH3 - oświeć mnie. Jak tylko sie ukaże to daj pilnie znać
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez tracil » 21.01.04, 08:17

Mam problem ... :?
Właśnie wczoraj mój 1,5 roczny syn dorwał się do mojej płytki z SH2 i trochę na niej pojeździł...
Teraz jest totalnie zrysowana i chodź gierka hula mi w kompie bez CD, to aż boję się pomyśleć co będzie, jak mi znowu padnie system :(

Jatzoo -> czy możemy sie jakoś dogadać o kopię "do użytku własnego" :?:

Pozdrawiam
tracil
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 82.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 16:49
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Jatzoo » 21.01.04, 08:32

OK Tracil - i tak smaruje na poczte wyslac przesylki dla Amigo i Laty, wiec przy okazji moge podeslac Ci to i owo :wink:

Dolaczyc Ci mody do SHII...?
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez tracil » 21.01.04, 12:01

Dzięki ale na razie nie potrzebuję modów.
Sam zbieram w necie co popadnie i próbuję nad tym zapanować, z mizernym skutkiem :wink:

Swoją drogą, może porównamy co kto ma i pouzupełniamy :?:
tracil
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 82.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 16:49
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Jatzoo » 21.01.04, 12:42

Postaram sie przygotowac w najblizszym czasie jakas liste ktora mam u siebie zainstalowana, wraz z jakimis zrzutami z giery....

Ty Tracil tez tak zrob - bedzie latwiej porownywac :)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez tracil » 21.01.04, 15:01

OK :D
tracil
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 82.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 16:49
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez tracil » 27.01.04, 17:55

Dzięki Jaca, doszło.
Postaram się jakoś odwdzięczyć :D
Oczekuje na propozycje jak :!:
tracil
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 82.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 16:49
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Jatzoo » 28.01.04, 12:35

Pozyjemy.. Zobaczymy... A noz cos wymysle sobie takiego...? :-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Jatzoo » 29.01.04, 15:02

->Tracil, liste swoich modow umiescilem w temacie 'Nowy SHII'
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.323.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Skyman » 05.05.05, 21:48

chciałbym skombinować Destroyer Command
jakby ktos miał możliwość mi pomóc to porszę kontakt (via cokolwiek :) )
szczegółnie prosze kolegów z Wrocławia
thx
Skyman
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 13:34
Lokalizacja: Wrocław


Posty: 19 • Strona 1 z 1

Powrót do SH II



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron