1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody mody mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 1 • Strona 1 z 1

Mody mody mody

Postprzez Grom » 02.05.04, 23:10

Więc tak, rozpocznę od tego, że zakończyłem wybieranie plików do modów VPN. Wybrałem, oczywiście nowe stacje bojowe itd itd itd. Wodę, słońce, księżyc, ląd, malowania okrętów itd itd. Zauważyłem, jednak jedną bardzo pozytywną rzecz. Otóż w zainstalowaniu modu z nowym dźwiękiem otoczenia wody zasięg hydrofonu na DD zaczął przypominać w miarę realny dystans. Podczas testowania, w złej pogodzie z opadami deszczu, usłyszałem U-boota z odległości około 2000 jardów. Nie znam się na przeliczniku, ale na mapie był on znacznie bliżej mojego okrętu niż zwykle. Na tym nie koniec, grając bitewkę 4v4 z chłopakami z Wolf Pack League, jako jedyny miałem grę z modami. I .... no właśnie Panowie, wystrzelonęj torpedy przed moim dziobem w dystansie ponad 4-5 tys jardów nie usłyszałem. Za to usłyszał ją okręt płynący za moim jakieś 2-3 tysiące jardów !!!! Za to bez modów !!! Kolejna rzecz, o której pisałem. Zachwycił mnie mod deszczu, bowiem na u-boocie w taką pogodę załoga jest ślepa i głucha i trzeba strzelać ręcznie. Widoczność spada drastycznie do około 1 może 1,5 km, ale i tak pomimo, że zobaczyłem symbol jednostki na mapie, moja załoga nadal byłą ślepa. Więc strzelałem dalej ręcznie.
Podsumowując, mody do obu gier znajdują się na naszej stronie www dziale downloads, niestety nie są leciutkie (SH2 - 18,5 MB ; DC - 16,0 MB) Na instalatorach, bez modów Vickersa. Jeśli ktokowiek zdecyduje się na ten wysiłek w download bardzo bym prosił o wiadomość zwrotną z oceną. Wiem, że napewno nie wszystko się spodoba. Mam nadzieję, że choć w 50% będzie to odpowiadać różnym użytkownikom. Proszę jednocześnie o wyrozumiałość gdybym coś pokręcił.